Diverse

Ai auzit de retargeting, fantoma de pe internet care te cauta si in gura de sarpe?

Ok, exagerez. Dar retargetingul poate fi destul de insistent si poate intra cu bocancii in viata ta. E de ajuns un singur semn din partea ta.

Retargeting

La majoritatea site-urilor web, numai 2% din traficul Web se converteste de la prima vizita. Retargetingul este un instrument conceput pentru a ajuta companiile as ajunga la 98% din utilizatorii care nu se convertesc imediat (adica la tine si la mine si la alti utilizatori de pe internet).

Ai avut vreodata sentimentul ca fiecare pas de pe internet iti este urmarit? Ei bine, acest lucru este foarte adevarat. Aceasta fantoma infioratoarea a Internetului ne poate urmari fiecare miscare. Dar sa ne relaxam totusi. Lucrurile nu sunt atat de grave. Ideea este ca prin retargeting se urmareste adresa IT a computerului atunci cand dam click pe anumite site-uri sau cand optam pentru abonamente prin email.

 

Google foloseste anunturi de retargetare pentru a genera trafic pentru utilizatori

Pur si simplu retargetarea este procesul de incercare a ne determina sa cumparam anumite produse sau servicii, atunci cand am refuzat acest lucru prima data (cu alte cuvinte nu au existat conversii pentru site-ul respectiv). Exista mai multe modalitati diferite prin care retargetingul poate fi folosit ca metoda de marketing – fiecare are avantaje si dezavantaje. Fiecare se potriveste unui anumit profil de firma si ste.

  1. Website retargeting
  2. EMAIL/ CRM retargeting
  3. Social media retargeting
  4. Liste de remarketing pentru anunturi de cautare
  5. Search retargeting.

In general toate acestea campanii pleaca de la premisa ca utilizatorul este vulnerabil la expunere. La expunerea unei reclame. Daca intri pe un site si pleci fara sa cumperi nimic, in continuare poti sa fii urmarit zile in sir, luni si chiar ani pentru a se pune o presiune asupra ta de a cumpara un anumit produs sau serviciu. Dupa cum stau lucrurile ar trebui sa invatam sa ne protejam mai mult de reclamele agresive de pe internet (inclusiv in ceea ce priveste retargetingul). Sau cel putin ar trebui sa ramanem mai selectivi si sa alegem sa vedem doar ceea ce ne intereseaza cu adevarat.

Altfel vom ajunge prada sagetii care se infinge cu pofta in mintea si inima noastra – a se vedea fotografia din antet.!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *