Cum sa-ti optimizezi singur site-ul?

Daca vreti sa incercati metodele DIY de optimizare a unui site incepeti sa studiati advertoriale despre keyword research, propuneti-va sa va cunoasteti mai bune concurenta, planificati-va site-ul. Dupa ce ati facut toate acestea puteti trece la pasii urmatori. Advertoriale SEO va arata exact ce trebuie sa faceti.

– Optimizati-va site-ului. Asta inseamna ca trebuie sa creati pagini, iar acest lucru poate fi destul de dificil. Tinand cont de platforma dumneavoastra de comert electronic si de accesul designeri si dezvoltatori, s-ar putea sa ajungeti la concluzia ca este mai intelept sa externalizati anumite sarcini.
In prezent orice site ar trebui sa fie compatibil cu dispozitivele mobile pentru a raspunde numarului incredibil de smartphone-uri si tablete folosite pentru navigare online. Conform Advertoriale SEO, un site compatibil cu dispozitivele mobile este important din doua mari considerente:

1. dupa cum spune Google peste jumatate din interogari provin din smartphone-uri. Deci trebuie sa va asigurati ca experienta acestor utilizatori este coerenta si placuta.

2. acum Google clasifica toate rezultatele cautarilor organice – atat pentru dispozitive desktop, cat si pentru cele mobile – pe baza experientei mobile a unui site – inclusiv viteza de incarcare a unei pagini.

– Creati continut in mod regulat.

Acest lucru nu inseamna ca trebuie sa incepeti un blog sau sa va transformati afacerea intr-o companie de publicare prin postare de continut zilnic. Ba chiar acest lucru este destul de nerealist pentru multe site-uri de comert electronic. Dar iata ce puteti sa faceti: publicati in mod regulat propriul dumneavoastra continut. Programati actualizari saptamanale sau macar lunare. O firma de Optimizare SEO stie ca secretul consta in consistenta.

Atentie: cand spunem continut nu ne referim strict la text. De exemplu o firma de arhitectura poate publica fotografii cu proiectele sale cu scurte descrieri contextuale. Agentii imobiliari pot sa publice buletine video saptamanale. Scopul este sa publicati continut adaptat obiceiurilor de consum ale publicului.

– Construiti relatii cu publicul

Autoritatea de link reprezinta una din cele mai importante componente ale SEO, dar linkurile de cumparare sunt interzise de Google si alte motoare de cautare. Aici intervin comunicarea si relatiile publice. Daca aveti reprezentanti PR, consultati-va cu ei, daca va ocupati pe cont propriu, iata cateva sfaturi de la Advertoriale SEO.

Google ii sfatuieste pe proprietarii de site-uri sa creeze site-uri convingatoare pe care utilizatorii sa-si doreasca sa le recomande mai departe prietenilor. Acestea sunt site-urile pe care utilizatorii revin periodic. Aceasta abordare de continut extrem de puternic reprezinta raspunsul Google la urmatoarea intrebare tot mai prezenta in randul multor advertoriale seo: „Cum obtin mai multe linkuri intr-un mod cat mai etic?”
Continutul pe care il produceti deja ar trebui sa vizeze diferite segmente ale mass mediei si blogurilor. Aceste piese se transforma apoi in debuturi de conversatie cu diferite site-uri – ca un stimul pentru acestia de a scrie sau de a oferi linkuri spre un anumit site.

– Construiti-va o retea media sociala, conform sfaturilor Advertoriale SEO.

Acest lucru inseamna sa va creati cont pe Twitter si/ sau pe alte platforme de social media. Sunt mai multe optiuni: puteti alege din Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest etc. Social media va permite sa va conectati cu potentialii clienti si ofera o anumita audienta pentru continutul pe care il difuzati.

Intelegerea si cultivarea acestor relatii stimuleaza SEO pe termen lung. Cresterea expunerii continutului dumneavoastra intensifica de asemenea si probabilitatea ca unii dintre acesti vizitatori sa-l includa in blogurile personale sau sa ofere link spre site-ul dumneavoastra.

– Studiati Advertoriale SEO si straduiti-va sa intelegeti cum functioneaza Google Analytics

Ideea e simpla: nu puteti optimiza ceea ce nu masurati. Importanta analizei in marketingul digital este asemanatoare cu rapoartele financiare de business. Ambele sunt estentiale pentru urmarirea performantei.

De aceea este important sa intelegeti cum functioneaza Google Analytics (Achizitii – Tot traficul – Canale). Dati click pe „Cautare organica” si veti putea in continuare sa analizati performantele pentru programele dumneavoastra de SEO.

Cititi advertoriale SEO actuale pentru a fi in permanenta la curent cu tot ceea ce se intampla in zona de optimizare platforme. Daca vrei sa abordati solutia rapida, contactati azi un consultant SEO de la seoagency.ro